Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
Moderator
nie koniecznie, ja miałem tak że odpalała strasznie niechętnie i zmieniałem świece z 4 razy za każdym razem paliła tylko na nowej aż w końcu już nie miałem siły w nodze żeby kopnąć tydzień do tyłu chodziłem. Jak masz miernik to pomierz te oporności bo będziesz sobie pluł w brodę jak Ci w lesie 20 km od domu padnie
Śruba regulacji nie miała by aż takiego wpływu, moja chodziła nawet jak mi wyleciała gdzieś w lesie tylko wolnych nie chciała trzymać dobrze
Ostatnio edytowany przez motoandrzey (2012-05-28 21:36:18)
Offline
jakbyś mógł to napisz mi co dokładnie mam pomierzyć i jakich wyników się spodziewać(z alternatora wychodzą u mnie 4 przewody: czarno-czerwony, różowy, żółty, biało-żólty), mierzyć na zimnym silniku ? pozdrawiam
Ok wstępnie zrobiłem pomiar na zimno:
-cewki z alternatora czarno-czerwony kabel i masa wynik: 280-300Ohm
-cewka WN ta od świecy: 4-10 Ohm pomiedzy zielonym a czarnym., pomiedzy czarnym a fajfką 9,5 kOhm
Ostatnio edytowany przez _Radzio_ (2012-05-29 14:02:03)
Offline
przepraszam za post pod postem ale wczoraj wyciągnąłem alternator i ukazał mi się taki widok:
http://iv.pl/images/40754025589317467501.jpg
http://iv.pl/images/61211182551964614794.jpg
http://iv.pl/images/31329744972514012298.jpg
odrazu widac że laminat był popękany i napalony więc winowajca raczej znaleziony, teraz pytanie czy da się to przezwoić i jakie koszty? i może znacie jakieś tanie i dobre warsztaty.
Offline
Moderator
tak jak pisałem, płaciłem 250 zł i zrobione lepiej niż profesjonalnie. jak chcesz dam namiary
Offline
Moderator
Za tyle to pewnie przewinęli całą prądnicę.
Offline
Moderator
na mojej np. nie było śladów przegrzania a i tak nie działało uzwojenie zapłonu, z używaną też nie ma do końca pewności ile podziała, natomiast na przewiniętą jest gwarancja
505-996-993 - telefon do gościa
Ostatnio edytowany przez motoandrzey (2012-05-31 09:26:14)
Offline
niestety używek jest mało a ceny kosmiczne wręcz i niewiadomo ile pochodzi to. Powiedz mi tylko z jakiego miasta jest to firma i jaka gwarancje udziela? I co jest wliczone dokładnie w te 250zł/ pozdrawiam
Dzisiaj byłem w zakładzie u mnie w mieście i powiedzieli że się nie podejmą tego bo to jakoś zalewane specjalnie jest i że ogólnie ciężko żeby to nawinąć.
Offline
Moderator
szkoda czasu, dzwoń do gościa co podałem numer. Za 250 przewinął mi całą prądnicę, łącznie z wymianą przewodów w elastycznym peszlu (fajnie się sprawdza). Moge nawet zaryzykować stwierdzenie, że po przewinięciu wygląda lepiej niż oryginał. Jak chcesz to mam teraz silnik w proszku to mogę cyknąc fotkę. Koszt wysyłki był wliczony. Musisz zadzwonić i umówić się indywidualnie a adres poda Ci przez telefon. Na przewinięcie masz rok lub dwa gwarancji, nawet nie pamiętam bo przewinąłem u niego już kilka sztuk i nigdy nie było problemów.
pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez motoandrzey (2012-06-01 08:56:55)
Offline
wysłałem do przewinięcia i koleś zrobił to błyskawicznie, po złożeniu odrazu dużo lepsza iskra i pali za lekkim kopem. Dzięki za naprowadzenie i dzięki za namiary na kolesia
Offline
Moderator
Właśnie po to jest forum, aby pomagać w takich sytuacjach:)
Offline
Moderator
Zdjęcia nie dałem rady wrzucić bo rodzina wyjechala i zostałem bez aparatu a telefon mam przedpotopowy
Warto tego kolesia polecać dalej bo naprawdę robi robotę, nie to co połowa pseudo warsztatów. Jedyny warsztat, który chciał podjąć się przewinięcia prądnicy w xs 400 krzyknął za to 500zł a on zrobił to za ponad połowę mniej.
p.s.
też dostałeś płyty ? jeśli tak to nie odpalaj bo zmieni się Twoje życie
Ostatnio edytowany przez motoandrzey (2012-06-14 09:07:25)
Offline