Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
ale strzela delikatnie czy jakby miało rozwalić tłumik xD ... albo to normalne, albo zła regulacja gaźnika, sprawdź kolor świecy najlepiej. A nie zalewa ci moto?
Offline
Moderator
Może zawór air cut nie działa jak należy.
Offline
dziś już normalnie chodziła ale prrzyczna był ukrecony przewód instalacji Dziś pojawił się kolejny problem na początku jazdy wkręcała sie na obroty tak jak sie należy ale póżniej pod koniec zaczeło sie robić tak jakby brakowało paliwa zaczeła przerywać nie wchodziła czasem na obroty przy dodawaniu gazu. Jak wyczścić i jak dostać sie do tego Air cul??
Offline
Moderator
Rozkręć w mak cały gaźnik i dokładnie wymyj a potem przedmuchaj wszystkie kanały. Szczególnie zwróć uwagę na membrankę ze sprężynką, która jest pod osobną klapką gdzieś z boku gaźnika.
Offline
a w czym najlepiej umyć gaźnik i czy podczas rozkręcania gaźnika musze jakoś szczególnie zwracać uwage na ustawienie dysz od powietrza itd?? Nie wiem jak go póżniej wyregulować
Offline
Moderator
śrubę regulującą skład mieszanki najpierw wkręć do końca licząc obroty. Zwróć szczególną uwagę na przelot dysz a gaźnik najlepiej cyzścić preparatem pod ciśnieniem do gaźników np. carb cleaner lub jakieś inne chemie (koniecnzie do gaźników bo uszkodzi gumowe elementy)
Offline
Moderator
Z braku laku korpus i dysze możesz umyć w rozpuszczalniku nitro i potem dokładnie przedmuchać.
Offline
zawór air cut masz po lewej stronie gaźnika ( patrząc na niego jak jest przykręcony na swoim miejscu) taki okrągły dekielek na dwie śrubki. odkęć i doładnie przeczyść, następnie wykręć dysze masz dwie i przedmuchaj, sprawdz iglice a dokładniej ramie przepustnicy dekielek od góry gaźnika( też robi cyrki jak sie poluzuje) sprawdz czy nie łapie lewego powietrza. świece kiedy zmieniałeś? poniżej masz moje posty poczytaj co sie działo jak była świeca wytyrana.
Offline
Sprawdź dobrze instalację. Ostatnimi czasy w moja Honda nie wkręcała się na obroty, na wolnych wszystko ładnie pięknie, tyle, że nie wchodziła na wysokie obroty. Wyczyściłem gaźnik, sprawdzałem świece, filtr powietrza. Myślałem nawet, że spalił się regulator napięcia. Okazało się, że jeden kabel który zasila cewkę zsunął się ze złączki.
Offline
Gaźnik przczyszczony wszystkie możliwe owtory przedmuchane Okazało sie że świeca (nowa ) chodziła dobrą MH dostała przebicia i wkręciłem starą świece Nie strzela z tłumnika ale za to jak sie nagrzeje w jakiś sposób nie wkręca sie na obroty i ma nagłe spadki mocy bo robi sie tak jakby był słabsz prad przez chwile podejrzewam elektryke
Offline
Moderator
Kup nową świecę i wtedy zobacz. Być może cewki po nagrzaniu zaczynają świrować i zaczynają się strzały.
Offline