Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
Moderator
Mam pytanie, czy ktoś próbował zastąpić oryginalny błotnik, który jak wiadomo nie zawsze jest w idealnym stanie, jakimś zamiennikiem jak np. błotnikiem uniwersalnym polisport mx? Ja ze swojej strony mogę dodać, że zakupiłem błotnik polisporta, tyle, że do hondy crf/cr i wszystko byłoby ok, tyle, że jest za długi i będzie haczyć o kolektor wylotowy, dlatego troszkę go utnę. Ale poza tym wygląda dosyć fajnie i na pewno w jakimś stopniu odświeży wygląd mojego xl-a po remoncie. Do tego akurat pasował rozstaw otworów mocujących, co jest niezmiernie ważne.
Offline
Moja Honda ma nie oryginalny błotnik, ale jakiej firmy nie wiem, ale mogę spróbować się dowiedzieć jakiej firmy , jutro wrzucę zdjęcie jak chcesz
Ps. Mój był przycinany z chyba z dwóch powodów, po pierwsze bo haczył o kolektory i po drugie bo zmieniał gospodarkę cieplną i silnik był gorzej chłodzony
Pozdrawiam Andrzej
Offline
Moderator
Wydaje mi się, że prócz skrócenia nie będzie potrzeby rzeźbienia innych otworów, gdyż błotnik crf-a ma dużo węższą część, która znajduje się przy cylindrze i głowicy niż jest to w błotniku fabrycznym.
Offline
Ja tez w swojej Xl-ce posiadam nie oryginalny błotnik, zamierzam kupić taki:
http://moto.allegro.pl/blotnik-przedni- … 17193.html
Ciekawi mnie tylko czy kolor błotnika spasuje z oryginalnym odcieniem czerwonego lakieru Hondy.
Dowiedziałem się, że oryginalny kod lakieru Hondy XL 600R to: "R 134".
Firma Polisport stosuje kod koloru "Red CR 04".
Offline
Moderator
Z tym kolorem to nie do końca musi być ok. Np. ja kupiłem biały błotnik i różnica w odcieniu jest duża, dlatego czerwień również może się różnic. O tym błotniku z linka pisałem na początku. Sam szukałem w necie jakiś dokładniejszych informacji na jego temat i niestety lipa. Dlatego też zdecydowałem się kupić błotnik do crf.
Offline
ciekaw jestem co powiecie na moją przeróbkę tylnego błotnika w XeLu R
stary
http://www.bikepics.com/pictures/149403/
http://www.bikepics.com/pictures/150716/
nowy
http://www.bikepics.com/pictures/150575/
co prawda operacja miała miejsce z 10 lat temu, ale XeLa zawsze będę miło wspominać
Offline
Moderator
Dosyć ciekawie wygląda i na pewno troszkę odmłodniała.
Offline
Też miałem przygode z uciekającym motongiem z podtyłka.Niewiem jak tam sprawdziły by sie polisporty czy ufolowe ogony ale orginał z zr400/600 daje rade Tablica poleciała w krzaki, kierynkowzkaz w blizej nieokreslonym kierunku.Kominem zaorałem ziemie.Pierwsze co pomyslłem to to ze pora szukac nowego ogonka dla hondzi a tu niespodzianka: kita wygieła sie w drugą strone ale nie pekła .Wystarczyło odgiąc to to z powrotem.dodam ze tylni klosz też cały, polecam bo to nie bzydkie i zdało najdrudniejszy egzamin jaki sobie wyobrazam.
Offline
, This is a great article. It gave me a lot of useful information. thank you very much. Link profile: https://dakhoaauahcm.vn/phong-kham-nam-khoa-ca-mau.html
Offline
Nowy użytkownik
motorowiec600rm napisał:
Mam pytanie, czy ktoś próbował zastąpić oryginalny błotnik, który jak wiadomo nie zawsze jest w idealnym stanie, jakimś zamiennikiem jak np. błotnikiem uniwersalnym polisport mx? Ja ze swojej strony mogę dodać, że zakupiłem błotnik polisporta, tyle, że do hondy crf/cr i wszystko byłoby ok, tyle, że jest za długi i będzie haczyć o kolektor wylotowy, dlatego troszkę go utnę. Ale poza tym wygląda dosyć fajnie i na pewno w jakimś stopniu odświeży wygląd mojego xl-a po remoncie. Do tego akurat pasował rozstaw otworów mocujących, co jest niezmiernie ważne.
This is a great article. It gave me a lot of useful information. thank you very much
Offline