XLclub.pun.pl

Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.


#1 2013-08-03 11:26:32

 DzikiDzik

Użytkownik

Zarejestrowany: 2013-08-03
Posty: 126
Punktów :   
Motocykl: NE01+ND03, XJR.

Zdrazstje 350!

Cześć. Jeżdżę TA650, dokupiłem w maju Honda XL350R ND03 '85. Potrzebuję wymiany informacji i doświadczeń o tym modelu, bo maławo w necie o tym.  Pozdro XL i XRowcy!
ps. a braciak posiada XR650L 

ma pszencina:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18651078/xl2.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18651078/xl%201.jpg
me:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18651078/xlcia.JPG

Nie wiem gdzie to napisać to umieszczę tu co ogólnie podłubałem/mam problem:

Moto z austrii, z książką serwisową nawet. Kupiłem jako entry-enduro, miast drogich WR czy rzadkich XR, a 400 bym chciał. Taki soft czy dual jak zwał tak zwał, na naukę po wsiach i lasach.
   Sprzedawca twierdzi, że regenerował głowicę we Wrocławiu, pierścienie i ślizg niby dobre. Nalatane ma 65kkm.... choć licznik nosi ślady otwierania... Polska właśnie. Oryginał prócz nakładki na tłumik i ciężarka prawego.
Łańcuszek jednak słychać i będzie do wymiany. Nie miał uszczelki pod pokrywę, to skleił na hermetyk Kupiłem już silikon Dirko na przyszłość . Choć uszczelki się trafiają.

Ogólnie obejrzany, elektryka powierzchowny kontrol, luzy łożyskowe posprawdzone, łańcuch umyty. Zalepiony silikonem czerwonym airbox, przepalony był od zlewek z akumulatora, gdyż wężyk z odpływu był spadnięty. Nie mogłem odkręcić boxa bo się jedna śruba obrobiła, tom go tak poczyścił jeno w środku. Kupiłem za 9zł w motoakcesoriach filtr powietrza, MIW honda je w larssonie bodaj za 53zł. Był na kapciach MT63, założyłem co miałem lepsiejsze.
Wymiana oleju z filtrem, założenie magnetycznej śruby. Ustawienie luzów na 5 ssanie i 8 setnych mm wydech. Wyczyszczony u mechaniora gazior, nastawiony samodzielnie. Wysmarowane przeczyszczone wyszystkie linki i manetki. Wymieniona główka ramy i olej w lagach, ślimak też wyczyszczony. Ustawiony odprężnik że pali za drugim. Oderwał się króciec z lewej, polepiłem na silikon, widać że tam drga na nim więc pewnie się kiedyś odlepi. Jak tak to potraktuję Dirko, bo nowy 200zł ...


Me pytania... na razie nie wiem gdzie zadawać może tu.
Zawiecha lepsiejsza jaka by tu pasowała? XR250/400/600 ??
Czy jakbym łupał w zimę silnik, da się dobrać odpowiednie jakościowe łożyska na wał np?
Czy da się złożyć to na Dirko pastę czy dawać 2stówy na uszczelki? Bo pod głowicę rozumiem nowa, a samej chyba nie ma....

Czy z najdzie tłok lub chociaż pierścienie do niego?
Skrzynia chodzi jak masło, ciężko znaleźć luz, ale sprzęgło to czasem nie wiem czy ślizga czy buksuje koło...
Sprzęgło to warto brać jakieś EBS za 74zł ? Jak tarcze to i sprężyny? A przekładki stalowe konieczne?

Co myślicie, ile pojeździ, co się posypie ?

KTOŚ MA JAKIEŚ PORADY SUGESTIE, PRZYTYKI, LINKI, PROSZĘ PISAĆ, PO TO TU WDEPŁEM!

Ostatnio edytowany przez DzikiDzik (2013-08-03 13:45:10)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xlclub.pun.pl