- XLclub.pun.pl http://www.xlclub.pun.pl/index.php - Zawieszenie http://www.xlclub.pun.pl/viewforum.php?id=18 - Jaki olej do lag ? http://www.xlclub.pun.pl/viewtopic.php?id=48 |
ANDERE - 2011-06-20 16:09:10 |
Witam mam kilka pytań, oto one : |
Rav88 - 2011-06-21 21:48:14 |
1. Na stronie "sklep motocyklowy" jest opcja motodata - dane dotyczące motocykli, napisane tam jest że powinno się wlać olej 10w (10 [SAE]) |
ANDERE - 2011-06-25 22:23:13 |
dzięki za informację :) , jak zrobię naprawę do końca to dam znać jak poszło i co ile mnie kosztowało :) |
Rav88 - 2012-02-05 14:46:38 |
Witam, jakiś czas minął od daty ostatniego posta. W związku z tym pytanie, jaki w końcu zastosować olej (jaka lepkość)? Trzymać się tego co wyczytać można na stronie sklepu motocyklowego i wlać 10w czy może 15w? Ktoś jeszcze zmieniał ten olej? |
motorowiec600rm - 2012-02-05 15:22:29 |
Z tego, co wiem to w lagach oryginalnie był olej ATF taki jak w automatycznej skrzyni, lepkość nie była podana. |
Tezla - 2012-02-05 22:42:00 |
przy rurach 41mm ma być 555ml |
motoandrzey - 2012-02-06 09:09:23 |
Jak latasz w zimę to wlej mniej gęsty, ja wczoraj zrobiłem 20 km po śniegach ale strasznie twardy przód ( u mnie -12) Olej mam zalany 10w castrola fork oil |
motorowiec600rm - 2012-02-06 23:18:28 |
A czy ktoś może powiedzieć jak zachowuje się zawieszenie na oleju 10W i na ATF? Niby lepkości są podobne, więc teoretycznie dużej różnicy być nie powinno, ale bardziej mi chodzi o rzeczywiste odczucia z jazdy. |
motorowiec600rm - 2012-02-08 10:19:10 |
A jaki ma być poziom lustra oleju przy 41mm lagach? 150mm? |
Tezla - 2012-02-11 00:21:03 |
135mm |
dawid6011 - 2013-02-12 11:06:46 |
jeżdżę w kubie około 100 motocyklistów i jak ja tak i inni stosujemy do lag olej do przekładni sprawdza sie idealnie przy każdym rodzaju motocykli. Olej ATF to to samo. Więc nie ma co przepłacać bo ten oryginalny do lag to jest nic nie wart. testowane nie jednokrotnie. nie pamiętam oznaczeń ale powiec żeby co dali odpowiednik do 10w. |
motorowiec600rm - 2013-02-12 14:48:39 |
Niby ATF to chyba 7.5W, ale jak miałem zalany po gruntownym myciu amortyzatorów, to przód chodził bardzo dobrze. Nie dobijał, ale nie był też zbyt twardy. Jak dla mnie było ok. |