krzysiek15031990 - 2012-07-11 20:04:51

Witam wszystkich milosnikow xl,xr otoz mam problem z uruchomieniem moto w stanie idealnym silnik igla 4 tys przebiegu od nowisci kupiony z niemiec od szefa ktoremu po przejechaniu 3 tys spalila sie cewka zasilajaca prawdopodobnie przegrzal moto,otoz cewka zostala nawinieta od nowa moto jakies 400 km chodzil bez zarzutu az do chwili gdy zaczal przygasac na wolnych obrotach,teraz zapala raz na sto kopniec a czasem jak zgasze tez zapali ale zadko,ogolnie to trzeba sie napocic,dodam ze odpalanie mam opanowane do perfekcji nie ma tu mowy o bledzie w kopaniu moto bez rozrusznika,swieca zmieniona iskra jest ale wydaje mi sie jakas taka slaba,moje pytanie czy to moga byc cewki na statorze?bo mam jakies dziwne wrazenie ze tak,Pomozcie z gory dzieki,pozdrawiam

_Radzio_ - 2012-07-11 20:15:52

prawdopodobnie cewka zasilająca, miałem to samo przygasała, i paliła coraz gorzej aż przestała. Zmierz opór cewki zasilającej.

motoandrzey - 2012-07-12 01:06:07

nie masz co mierzyć, i nie masz co kopać na 100% uzwojenia. Na forum znajdziesz adres rzemieslnikow - albo dealer hondy lub rickystator.com używka nie wiadomo ile polata bo to naturalna choroba starych xl/xr

_Radzio_ - 2012-07-12 09:49:33

niech da do przewninięcia lepiej :p  używki nie kupuj bo nie wiadomo ile pochodzi

studio kopiowania kaset mokotów