XLclub.pun.pl

Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Krizs
2012-03-30 10:20:41

Ja podczas reanimacji mojej XL (kopciła jak lokomotywa) miałem problem, mianowicie pierścienie mają już nad wymiar 100,25 i w Hondzie powiedzieli mi 390zł....
Po przemyśleniach doszedłem do wniosku że kupuje pierścienie z Ale...o cena około 120zł,

Zrobiłem z ja wiem 2900 km po terenie i wszystko jak w najlepszym porządku Kompresja jest nic nie dzwoni,
Myślę ze dobrze dorabiają te pierścionki.

XRfanatyk
2011-12-06 23:43:58

Jeśli robiłbym remąt pod siebie na parę lat to na pewno mając rozebrany silnik zainwestowałbym w nowy nad wymiarowy tłok i zrobił to raz na zawsze. Wiadomo, że koszty są dużo większe. Dużo większa jest też pewność, że nie trzeba będzie rozbierać za 2 miesiące Ja w XR mam tłok t.k.r.j czy jakoś tam. Wsadził go poprzedni właściciel i jak narazie chodzi wszystko super a gazu wcale nie oszczędzam. Koszt takiego tłoka to ok 315zł, więc nie jest najgorzej.

Rav88
2011-12-06 22:14:45

Kiedyś widziałem na allegro ofertę firmy, która dorabia pierścienie tłokowe. Jednak jeśli wolisz naprawić sprzęta i jeździć latami to kup oryginalne (jeśli tłok rzeczywiście trzyma wymiar). Takie dorabiane to loteria.

motorowiec600rm
2011-12-06 20:57:02

Na to rada jest tylko jedna i pewna: części oryginalne.

OposXL
2011-12-06 17:30:36

Niby robią pierścienie do wszystkiego mozna sprobowac tylko najgorsze jest to zebym nie wsadzil ich i za miesiac nie zagladał znow

XRfanatyk
2011-12-05 23:01:15

http://www.tomring.pl znalazłem coś takiego, ale nie wiem ile to przeżyje

OposXL
2011-12-05 21:25:22

Wszystko rozebrane , pomierzone , miesci sie w normach wyrobień wiec wystarczy wymienic pierscnie , nawet kanaly nie sa zbyt wyrobione wiec pierscienie orginal , tylko mechanik kazal m isie zatroszczyc o nie samemu

XRfanatyk
2011-12-04 19:49:06

Zamiast kupować cokolwiek powinieneś rozebrać i zawieść tłok z pierścieniami i cylindrem do jakiegoś specjalisty na pomiary. Jeśli cylinder jest wyrobiony to wymiana pierścieni nic Ci nie pomoże a nawet potrafi być jeszcze gorzej. Czasem cylinder wyrabia się w "jajo" a nowe pierścienie są okrągłe więc nie uszczelnią. Kawał roboty i pieniędzy psu w d.... Dane granicznych wyrobień są w manualu.

OposXL
2011-12-04 13:21:23

Witam , mam pytnie jakie pierścienie kupic i skąd bo na allegro nie znalazłem . Do Hondy Xl 600 RMG z 87r . Z góry dzięki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
eggy.pl leotti.pl