XLclub.pun.pl

Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.


Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Tezla
2015-06-29 14:56:42

Winny jest pewnie zbyt bogato ustawiony gaźnik.
Siatka za filtrem gąbkowym jest koniecznością, bez niej po zabrudzeniu filtra zostanie on wciągnięty do środka i rozerwany.

tomala82-82
2015-03-09 19:11:45

Witam posiadam honde xl rama prawdopodobnie honda xl350 a silnik to xl500(pd02). Mój prablem polega na tym że kiedy kupiłem ten motor to brakowało bumy łaczącej gażnik z filtrem powietrza . Z wielkim trudem udało mi sie dopasować taką gume i połączyć gażnik z filtrem ,i tu pojawił się problem bo motor zaczą się dławić na wyższych obrotach jakby brakowało mu powietrza . Filtr jest nowy , metalowe siatki w środku airboxu usunięte,nawet jeżeli wyjmę filtr i pozostawie otwarty airbox (bez dekla) a guma jest na nim zamontowana to motor sie dławi , kiedy tylko zsunę gume z airboxu jest ok. Jaka może być przyczyna takiego zachowania się motoru przy tak niewielkiej zmianie w dostawie powietrzaWitam posiadam honde xl rama prawdopodobnie honda xl350 a silnik to xl500(pd02). Mój prablem polega na tym że kiedy kupiłem ten motor to brakowało bumy łaczącej gażnik z filtrem powietrza . Z wielkim trudem udało mi sie dopasować taką gume i połączyć gażnik z filtrem ,i tu pojawił się problem bo motor zaczą się dławić na wyższych obrotach jakby brakowało mu powietrza . Filtr jest nowy , metalowe siatki w środku airboxu usunięte,nawet jeżeli wyjmę filtr i pozostawie otwarty airbox (bez dekla) a guma jest na nim zamontowana to motor sie dławi , kiedy tylko zsunę gume z airboxu jest ok. Jaka może być przyczyna takiego zachowania się motoru przy tak niewielkiej zmianie w dostawie powietrza.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xlclub.pun.pl