Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
regulacja gaźnika pojedyńczego, jakieś wskazówki oprócz tego co w serwisówce pisze?
gdzie mozna kupić klapke ssania do ogyginalnego gaźnika akcesoryjną oczywiście albo znacie kogoś kto dorabia konkretne?
wszystko jest ok, na miejscu. Dysza #165 jednak.
a to jest istotne jaką masz dyszę powinna byc 152 lub 165 wtedy moto ma ogień jeśli nie reaguje na mieszankę to sprawdz oring który jest w gnieżdzie oraz proponowałbym sprawdzic czy kruciec ssący sie nie rozwarstwił i dostaje lewe powietrze
mieszanke. a dysza nie pamiętam.
a jaki numer masz dyszy głównej i co dokładnie masz na mysli brak reakcji na regulację co dokładnie regulujesz
srubke od wolnych obrotów wyskokośc iglicy
dysze oryginalne nie zmieniane, mam oryginalny wydech i filtr powietrza twin air, do wady w moim przypadku mgę doliczyć jeszcze brak regulacji, moto na nią nie reaguje, pomimo tego jest ładne spalanie i wszystko ok.
a jaką dysze masz w tym gazniku podciśnieniowym i czy zamontowany masz oryginalny wydech
Do wad podciśnieniowego można zaliczyć element, który z biegiem czasu traci wlaściwości- membranę oraz większą czułość na zanieczyszczenia.
głowna zaleta to spalanie (ok. 4-5litrów), wg mnie kiepska reakcja na gaz, jest dość duży i ciężko go upchnąć w ramie, ssanie na linke.
wydaje mi sie ze będzie bardziej odczuwalna moc no i większe spalanie poza tym podobno lepiej chodzi na podciśnieniowym a jakie sa twoje doświadczenia z podciśnieniowym jak mam mechaniczny i jestem zadowolony ale możne bym tez zrobił przeszczep na podciśnieniowy aby zobaczyć jakie sa różnice
witam, jako, że przymierzam się do zmiany gaźnika( z podciśnieniowego Keihina 42mm z dominatora), zastanawiam się nad przejściem na oryginał mechaniczny pojedyńczy 39mm, i teraz pytanie czy różnica będzie znaczna w oddawaniu mocy? jak z reakcją na gaz? i spalanie jakie ? dodam że moto użytkuje 50/50% asfalt teren. pozdro