Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
bociancross napisał:
Witam psiadam od nie dawna honda xl 600 lm 2 gazniki i mam problem ciezko pali zakupiłem nowy filter powietrza załozyłem fitr i odpalam oczywiscie az mnie noga boli i odpalił na ssaniu ok zamkłem ssanie przegazuwka a tu buuuuu słychac filtrem i strzela rozgrany jest idałem mu dawke na iglicy na pierwszym na sam dół a na drugim na sirodku i nadal słychac go fitrem nie wiem co moze byc fitr zatkam mu szata to jakos jezdzi aleno jak na moje to nie tej werwy pomocy
Jak byś napisał wyrażniej i bardziej po polsku... bo ciężko się jest doczytać...
Witam psiadam od nie dawna honda xl 600 lm 2 gazniki i mam problem ciezko pali zakupiłem nowy filter powietrza załozyłem fitr i odpalam oczywiscie az mnie noga boli i odpalił na ssaniu ok zamkłem ssanie przegazuwka a tu buuuuu słychac filtrem i strzela rozgrany jest idałem mu dawke na iglicy na pierwszym na sam dół a na drugim na sirodku i nadal słychac go fitrem nie wiem co moze byc fitr zatkam mu szata to jakos jezdzi aleno jak na moje to nie tej werwy pomocy
Witam
Jestem tu nowy i mam problem z honda xl 600lm na 2 gaźnikach mianowicie chodzie to ze cross zapala i chodzi na ssaniu i jakoś się wkręca na obroty lecz gdy wyłączę sanie robi buuu i słychać go filtrem ale gdy mu zatkam fitrter szmata to jakoś się wkręca lecz strzela kicha itd czyściłem z głupsza gaźniki i świece iskra jakas słaba.czekam na wasze pomysły od czego mam zacząć:) z góry dziękuje
ja dziś pojeżdziłem na takim ustawieniu: dysze 152/62 mieszanka 2,1/4 obrotu i iglica na 2 rowku od dołu
i dalej jest mały muł przy raptownym dodaniu gazu ale potem zapierdala ładnie z otwartym ssaniem oczywiście na fulla. Btw. Kupię dysze 155/158 i 68 wolnych.
wstawiłem drugą głowicę bo gdzieś przy świecy puszczała i dalej się dławi nie wiem co jest
napiszcie ktoś jak wyregulować gaźnik, podobne objawy jak u kolegi barszcz91 na półssaniu w miare da się jeździć dysze oryginalne moto do pewnego momentu reaguje na skład mieszanki do 2obr bodajże, pozdrawiam.
Mam pytanie.
Czy mógł byś zmierzyć średnicę grzybków zaworowych ssących i wydechowych.
mam na warsztacie teraz Hondę XL600R i mam problem z głowicą.
Zastanawiam się czy od XR będzie pasować.
okazuje się że jest gdzieś pękniętą głowica czy świeca nie szczelna (gdzieś puszcza) może przez to łapie lewe powietrze, zobaczymy mam już drugą głowicę niedługo będę montował tylko czekam na części z serwisu.
przemytnikhonda29 skąd jesteś?
rozkręć wszystko i go gara wygotuj go. mi kiedyś pomogło. powietrzem nie zawsze wszystko wydmuchasz.
Witam,jesteś w błedzie jeśli chodzi o to ze sa tylko dwie na podlasiu,jest ich wiecej i to całkiem niedaleko od ciebie,mam podobny problem z takim samym gaźnikiem,jak chcesz to mozemy zamienić gaźniki i się zobaczy co się dzieje,jak coś to napisz na maila,kiedyś miałem taką samą sytuację,teoretycznie gaźnik potrzebuje czyszczenia,ja go przedmuchałem sprężonym powietrzem i jakoś jest dobrze,ważne jest dobre ustawienie powietrza i proponuję zajrzec di filtra powietrza,może masz uwalonego w błocie...
załatwiłem sobie taki gaźnik, jestem w trakcie rozbierania i czyszczenia: dysza główna 162, dysza wolnych 62, dam znać jak chodzi dopiero jak załatwie klapke ssania, i jak wyreguluje ;/
a czy mogę prosić któregoś posiadacza xr 600 z pojedynczym mechanicznym gaźnikiem żeby sprawdził jak będzie chodziła bez snorkela?
wstawiłem dyszę 165 i dalej to samo. Pewnie to wina wyeksploatowanego gaźnika możliwe że łapie lewe powietrze przez przepustnice.
dzisiaj przeglądając serwisówke zawuważyłem że są dwie wersje xrek: pierwsza z dyszą główną 165 i bez snorkela, a druga z dyszą 135 i snorkelem. Może w tym tkwi problem?
pod pokrywą komory pływakowej powinna być uszczelka i to najlepiej zdrowa Membrana air cut działa jak zamykamy gaz, żeby motocykl nie strzelał z tłumika i jeśli ma jakikolwiek wpływ na odkręcanie gazu to napewno minimalny