XLclub.pun.pl

Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

motorowiec600rm
2012-06-03 20:18:02

A może jest jakaś wada głowicy w postaci pęknięcia? Może te zapewne nieoryginalne uszczelniacze nie trzymają? Jak masz wszystko rozłożone to pomyj dokładnie i sprawdź, bo takie gdybanie też niczego nie da.

eddffs
2012-06-03 19:04:38

no tak tylko ona pluje z kolanek

motoandrzey
2012-06-01 09:00:32

I trzeba pamiętać, że jeśli motocykl brał olej przed remontem, to po remoncie też będzie srogo dymił przez pierwszy tysiąc km dopóki nie wyjara oleju z rury wydechowej

motorowiec600rm
2012-06-01 07:59:05

Za 2000 kupić i drugie tyle w niego dołożyć. Chyba, że na prawdę trafi się super okazja, ale to rzadkość. Nie ma się co czarować, jak nie włożysz to nie pojeździsz. Taki już urok. A jak trafiłeś na minę po poprzednim właścicielu to tylko współczuć kosztów.

eddffs
2012-05-31 22:36:13

Tylko  kupowac nowy tłok +cylidner+ pierscienie to jest koszt 700 zl a motor mozna za 2 tys kupic...

motorowiec600rm
2012-05-31 22:22:39

Jak nie masz średnicówek i mikrometrów to dokładnie tego nie pomierzysz. Zanieś lepiej do warsztatu zajmującego się szlifami cylindrów, oni go zmierzą i ocenią. Ewentualnie możesz sprawdzić jaki największy listek szczelinomierza wchodzi pomiędzy cylinder i tłok bez pierścieni i podobnie sprawdzić szczelinę zamka pierścienia włożonego w cylinder. Do ostatniej metody wartość pewnie będzie w serwisówce. Moim zdaniem jak idzie aż tyle oleju to raczej nie ma już zbyt co mierzyć..

eddffs
2012-05-31 21:37:03

yyy a jakie ma miec dokładne wymiary tłok cylinder itp jak to sprawdzic?

motorowiec600rm
2012-05-31 21:22:12

A może prócz samych pierścieni należało kupić nowy tłok i zrobić szlif? Przy znacznej owalizacji cylindra same pierścienie nic nie dadzą, tak samo jak montaż nowego tłoka do takiego cylindra. Rozbierz górę silnika i pomierz wszystko, bo inaczej nie dojdziesz co jest. A to, że nowy pierścień mógł już się skończyć jest wysoce prawdopodobne. Japońce to nie Junak, nie lubią takiej rzeźby i na bank długo na niej nie pochodzą.

eddffs
2012-05-31 21:16:00

Witam,
Posiadam Honde XL500R rok 1984, motor strasznie pluł olejem z rury z kolanek połkną tzn wypluł 1,5litra na 15 km , wymieniłem uszczelniacze, uszczelkę pod głowicą dalej nic myślę pewnie pierścienie hm zapakowałem tłok +cylinder w paczkę i wysłałem do pana który mi dorobił pierścienie złożyłem silnik po odpaleniu wszystko ok chodzil z 30 min na wolnych i próba 1,2,3 i dym pluje dalej , czy jest taka możliwość że poszedł pierscień dalej ? Jaki ma być luz na pierścieniach?Macie jakieś pomysły?

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
BetónovĂŠ nĂĄdrĹže Ĺžumpy a septiky Svit a https://schody-granitowe-kmx.pl/