Pierwsze polskie forum Hondy Xl i XR.
Troche trzeba sie z nimi pomeczyc Patrzac na pokrywe zaworów widać dzwigienki zawprowe i takie dwa bolce na każdej z nich ja trzeba po prostu wyjąć Ja urzyłem do tego rzabki hydraulicznej oczywiście pomagał mi w tym kolega bo trzymał a ja próbowałem wyciagac trzeba ruszać na boki i wyciagać a napewno wyjdzie:)
I jak udalo się wyjąć te bolce? Ja nie mam pojęcia jak się za to zabrać
Mam rozwiązanie tego problemu trzeba po wyjąć taki bolec zabezpieczajacy on przechodzi na wylot tej śruby dzieki czemu dźwignia nam się nigdy sama nie odkręci;)
To może radą będzie wkrętak udarowy?
Nie ta śruba jest na duży płaski śrubokręt Problem w tym że nie moge jej odkręcić
jaka to jest śruba, na klucz imbusowy ? Najlepiej jak byś zrobił zdjęcie, ale jesli chodzi o śrubę trzymającą dźwigienki zaworowe w głowicy, taką jak w xl600 to żeby przestało cieknąć musisz wymienić podkładkę miedzianą na nową.
Przepraszam źle napisałem posta chodzi o dźwignie zaworową . postaram sie go
poprawić
A cóż to takiego "dźwignia olejowa"? Pierwszy raz spotykam się z taką nazwą.
Mam wyciek z pod tej dźwigni i nie moge odkręcić tej śrubki wie ktoś jak to zrobić w xl500s?? Może jakieś wskazówki?